top of page
  • תמונת הסופר/תמורד שטרן

סיוע למילואימניקים שחוזרים לתעשייה


סיוע למילואימניקים

כמילואימניק, אני מבין עד כמה קשה לחזור חזרה לשגרה מלאה ולתעשייה שרצה קדימה. וטוב שהיא רצה קדימה.


5 דרכים שהתחלתי לקדם בסיוע, עד כמה שאפשר, למילואימניקים/יות, כי מדובר במחויבות לאומית. תראו אם אתם רוצים לעזור או להיעזר:


1. מי ומי בתעשייה: הצגה מקצועית של מילואימניקים אל מול למעל מ-9,700 אנשים בערוץ הטלגרם שלי, כולל חיבור לקשר המשך בלינקדאין. רוצים לתת דחיפה לנוכחות שלכם בתעשייה ובלינקדאין? דברו איתי.


2. שיפוץ קורות חיים: אינה סולטנוביץ'-דוד, שלומית שפירא פרקש ויעקב שפירו הם המתנדבים הראשונים (תודה!) שיסייעו לעבור על קורות חיים. אם אתם רוצים עין מקצועית שתעבור על קו״ח שלכם - שלחו לי. (אני כמובן לא פותח את הקו״ח - וישר מעביר). אם אתם רוצים לעזור במערך השיפוץ - שלחו לי הודעה / תגובה.


3. סידור ועדכון הטבות למילואימניקים: מורן אברהם עושה המון סדר זכויות והטבות המגיעות למילואימניקים (כל הכבוד!). בהמשך זה יעלה בצורה מסודרת, נגישה ומעודכנת.


4. שיעורים פתוחים ע״י מומחים: לפי הסקר שהרצתי, עם למעלה מ-260 הצבעות נראה שעולמות ה- AI, ניהול זמן, נטוורקינג, פרודוקטיביות ושוק העבודה העתידי הם הנושאים החמים. כבר יש כמה וכמה מתנדבים מומחים שהתנדבו להעביר הרצאה פתוחה ומקוונת בנושאים האלו (ונוספים). אעדכן בהמשך בתאריכים.


5. פגישות עם VIP: אני מנסה לרתום דמויות בולטות במיוחד שמובילות את התעשייה לבוא ולדבר איתנו. לחלוק מהניסיון והמבט הרחב שלהם על התעשייה ובכלל. יש כבר כוכב אחד שהסכים. אם יש לכם רעיונות וחיבורים לעוד - דברו איתי.


רוצים לסייע או סיוע? דברו איתי - www.linkedin.com/in/moradstern


bottom of page