top of page
  • תמונת הסופר/תמורד שטרן

המלצה על הספר: "שובר שוויון - על כוחם של רשתות הקשרים, הקהילות והמיתוג האישי"


שובר שוויון: על כוחם של רשתות הקשרים, הקהילות והמיתוג האישי
שובר שוויון: על כוחם של רשתות הקשרים, הקהילות והמיתוג האישי


מורד שטרן הוא מומחה בתחומו. אני מכיר אותו מתפקידו כ-Head of Engineering Branding בוויקס ומוביל של קהילת Wix Engineering (שלאחרונה הגיעה ל-15 אלף חברים בקבוצת המיטאפ!).


יצא לי לעבוד מולו שעבדתי על השותפות של Wix עם React Native של Meta, וראיתי כיצד הוא מנצל את ההזדמנות ומקדם את האירוע במגוון במות. פעם נוספת נעזרתי במורד כאשר רציתי לפרסם פוסט על פרוייקט התנדבותי שלקחתי בו חלק יחד עם עוד עובדי וויקס, מורד הנחה אותי בשלבים השונים של כתיבת הפוסט ופרסומו. כמהנדס תוכנה, מצאתי את הספר של מורד רלוונטי לא רק עבורי אלא גם לכל מי שמעוניין לקדם את הקריירה שלו.


הספר מכיל סיפורים אישיים ודוגמאות מעשיות שמלמדות כיצד ניתן לייצר ולנצל את הפלטפורמות השונות לקידום המותג האישי ורשתות הקשרים ומציע ארגז כלים שימושי שמלמד את ה"איך" וה"למה" של הקמת קהילות.


״שני מועמדים מגישים את קורות החיים שלהם למשרה חלומית. לשניהם השכלה זהה וניסיון תעסוקתי דומה. אפילו קורות החיים שלהם כתובים כמעט באותו האופן. אבל רק אחד, או אחת מהם, ייבחר לתפקיד״, מורד כתב בהקדמה לספרו, ולדעתי, הספר יעזור לכם לא רק לשבור שוויון, אלא שמדובר בידע שיכול להוות מכפיל משמעותי עבור הקריירה שלכם.


הספר מפתח חשיבה ומעורר מוטיבציה, אני ממליץ בחום לקרוא אותו ולהעשיר את הידע המקצועי והאישי!

bottom of page