top of page
  • תמונת הסופר/תמורד שטרן

המלצת קריאה: הספר שובר שוויון על כוחם של רשתות הקשרים, הקהילות והמיתוג האישי


אני רוצה להמליץ על ספר מקצועי: שובר שוויון - על כוחם של רשתות הקשרים, הקהילות והמיתוג האישי.


עולם העסקים הוא מורכב וכתוצאה מכך רוב האנשים מתגלגלים בו ללא איזושהי אסטרטגיה ברורה. רובנו לא רגילים ליצור קשרים (נטוורקינג) על בסיס יומיומי או ביצירת תוכן בעל ערך או השפעה, ולכן זה לא בא לנו בטבעיות. מסתבר שזו טעות. לא אני אומר זאת כמובן, זה בסך הכל מה שאני מרגיש אחרי שקראתי את הספר של מורד שטרן.


מורד שטרן מתמחה בניהול קהילות ומיתוג ועל הדרך גם מוביל את מיתוג מחלקת הפיתוח של חברת וויקס. יצא לי בשנים האחרונות לשמוע אותו מדבר בכמה פודקאסטים מובילים ולעקוב אחריו ברשתות החברתיות ולכן זה לא מפתיע שכאשר הוא יצא בקמפיין מימון המונים לכבוד ספר שכתב, רכשתי גם אני עותק. כמה חודשים לאחר מכן שליח הביא לי אותו עד הבית ובדיעבד אני יודע שעשיתי לו עוול בכך שהשארתי אותו על המדף כמה חודשים נוספים במקום לקרוא אותו באותו רגע.


ועכשיו לספר עצמו. על כל נושא בספר יש הסבר, דוגמאות מעשיות מהקריירה של מורד ולבסוף סיכום של כל הנקודות החשובות הקשורות לאותו נושא. אישית מצאתי את סיכומי הביניים הללו מועילים מאוד, הם בעצם חסכו לי לסכם תוך כדי קריאה, וכך יכולתי לקרוא את כל הספר ברצף. בנוסף לכך, ספרים דומים שקראתי עד היום היו באנגלית ובשבילי היה זה מרענן מאוד לקרוא ספר בנושא בעברית - סיפור מעורר השראה על חבר כנסת בישראל תמיד ירגיש לי יותר רלוונטי מסיפור דומה על נשיא ארה"ב ולכן גם יתן לי יותר השראה. הדבר הכי בולט בספר זה שהוא נותן חתיכת מוטיבציה - מוטיבציה להקים קהילה, מוטיבציה ליצור קשרים, מוטיבציה לקידום אישי ומוטיבציה לכתוב ספר. התמלאתי מוטיבציה בזמן הקריאה אך בעיקר בסופו, ברמה שכאשר סיימתי לקרוא אותו שאלתי את עצמי "איך מתקדמים מכאן לכבוש את העולם?"


לא משנה איפה אתם עובדים זהו ללא ספק ספר חובה!


bottom of page