top of page
  • תמונת הסופר/תמורד שטרן

מדריך: 11 סוגי ציוצים שיעזרו לכם להרחיב את מעקב העוקבים בטוויטר

עודכן: 18 ביולי 2023

טוויטר היא זירה מאתגרת מאד לבניית נוכחות ומשיכת עוקבים. הנה מדריך עם 11 סוגי ציוצים (כולל דוגמאות) שיכולים לעזור לכם עם זה


מדריך טוויטר

1. הדרכה ושיתוף ידע - אנשים בטוויטר רוצים לגדול ולהתפתח. יש לכם ידע או ניסיון ייחודי? טיפים וטריקים? יכולים לשתף במדריכים שיכולים לעזור באתגרים שונים? מעולה - זה ערך אמיתי, צייצו. הנה דוגמה:


2. חומרי רשמיים / דוחות - בכל יום מתפרסמים ברשת דוחות וסטטיסטיקות שרלוונטיים לאין ספור אנשים מתעשיות שונות. נתקלתם במסמך רשמי חשוב? דוח סטטיסטי חדש? שתפו. ואם יש לכם את הזמן - הצביעו על 3-4 מגמות או נתונים חשובים שם ששוה לשים לב אליהם.


3. נוסטלגיה - כל תחום וההיסטוריה שלו. אני מאד אוהב טכנולוגיה ולכן מתעדכן מפעם לפעם מה קרה ביום הזה לפני ככה וככה שנים. הנה ציוץ כזה שמאד התפוצץ:



4. תתייעצו - יש פה הרבה מוחות חכמים והרבה ניסיון מצטבר. תשאלו שאלות וצרו דיון.


5. תענו - אותו דבר רק הפוך.


6. חדשות מתפרצות - היופי בטוויטר היא דווקא המגבלה שלו - 280 תווים. מה שאומר צריכת התוכן פה היא מהירה. תוסיפו לזה גם מאמץ להביא חדשות חמות וטריות - וקבלתם מתכון מנצח. לא פלא שאנשי תקשורת זורחים בטוויטר. תראו את עמית סגל ועמיחי שטיין.


7. תמיכה באחרים - לפעמים אנשים משתפים במצבים קשים ומאתגרים. לא. אני לא חושב שצריך לעזור או לתת מילה טובה בשביל לבנות את הנוכחות שלכם. אבל הבעת תמיכה או עזרה בהחלט תחבר אתכם לאנשים ותיתן להם ולכם תחושה טובה יותר כאן. וזה גם הדבר הנכון לעשות.


8. בדיחות אבא - כי אין כמו קצת הומור מטומטם בשביל למשוך עוקבים (אבל אל תבנו על האיכות שלהם) הנה דוגמה:



9. תחברו - נטוורקינג זה קשה, נטוורקינג בטוויטר זה אפילו קשה יותר. אם אתם מחברים אנשים טובים אתם עושים טוב, הנה דוגמה לציוץ שכזה שלי בו הרבה צייצנים הציגו את עצמם ועל תחומי העניין שלהם:


11. כלים - כמו שכבר כתבתי בסעיף 1, אנשים בטוויטר רוצים לגדול ולהתפתח. זה יכול להיות אם תשתפו אותם במידע, וזה גם יכול להיות אם תשתפו אותם בהמלצות לכלים דיגיטליים שונים בהם אתם עושים שימוש, נניח לטובת פרודוקטיביות או ניהול משימות.


12. מוטיבציה - העולם קשה והכי קל להתייאש (גם קל להיקטל, ככה שמעתי). אם אנשים כבר נכנסו לכאן נסו מידי פעם לתת משהו חיובי, מעודד או מניע לפעולה. אה, ואל תדאגו לגבי התכנים שליליים, כאלו יש בטוויטר כבר מספיק.

bottom of page