top of page
  • תמונת הסופר/תמורד שטרן

מיתוג אישי, כישורי תקשורת ולינקדאין: 3 נקודות מתוך ההרצאה שלי בכנס ״נשים בסייבר המשאב הלאומי״



בשבוע שעבר העברתי את ההרצאה ״מיתוג אישי, קהילות ויצירת קשרים: המנועים העוצמתיים לקריירה שלך״, בכנס ״נשים בסייבר המשאב הלאומי״. הנה שלוש נקודות למחשבה מתוך ההרצאה:


1. ״ניצחון מהתוכן הראשון״: כשאתם יוצרים תוכן מקצועי אתם מנצחים כבר מהצעד הראשון.


למה? כי גם אם אף אחד (ואני מתכוון אף אחד) לא קרא את הפוסט שלכם / האזין לפודקאסט שלכם / האזין להרצאה שלכם - זכיתם. לכלכתם את הידיים ויצרתם תוכן, חשבתם, העזתם, ליטשתם, בדקתם עובדות, השקעתם מאמץ, התמודדותם עם החשש - ובפעם הבאה אתם כבר הרבה יותר מוכנים.


ולא פחות חשוב - בתעשייה שמקדשת (ובצדק) את יכולות התקשורת, מצאתם מגרש אימונים בלתי מוגבל לשכלול, שיפור והרחבה של יכולות התקשורת שלכם.


2. ״כולם יודעים את מה שאני יודע״: בעיה תפיסתית שגורמת להרבה אנשים מוכשרים לא לדבר ולשתף מהניסיון שלהם. התפיסה שכולם יודעים מה שאתם יודעים היא טעות מרה. רק תחשבו כמה דברים למדתם לאורך השנים, כמה פעמים טעיתם ותיקנתם, כמה פעמים נפלתם וקמתם מחדש, וכמה פעמים קראתם, למדתם והתקדמתם? האם באמת אין שום ידע שיושב לכם בראש ושווה לשתף אותו??


3. ״אז התחלתי לכתוב בלינקדאין״: אחרי ההרצאה קיבלתי לא מעט תגובות של הסכמה עם הרעיונות שהצגתי על יצירה של תוכן מקצועי, יחד עם הערות של ״כן, בדיוק התחלתי לכתוב בלינקדאין״.


זה מעולה, וזה חשוב, אבל בואו רק נזכור דבר אחד - לינקדאין היא כלי, לא המהות.


המהות היא תפיסה אקטיבית שתופסת מקום ונוכחות בתעשייה בה אנחנו רוצים לקחת חלק (וכתיבה בלינקדאין, או בכל מקום אחר, היא רק חלק ממכלול רחב מאד של פעילויות בארסנל הזה).


אל תעצרו - תייצרו.


 

שימו לב! מחזור 2 של הסדנה המעשית על בסיס הספר -יוצא לדרך.

מספר המקומות מוגבל - הירשמו עכשיו!

bottom of page