top of page
  • תמונת הסופר/תמורד שטרן

עקביות, עקביות, עקביות: מסכם נתוני צפיות בלינקדאין וטלגרם לשנת 2022



באחת הפעמים שדיברתי על נושא המיתוג האישי נשאלתי: ״מה הדבר הכי חשוב בבניית נוכחות ברשת?״.


לא הייתי צריך לחשוב יותר מדי ועניתי: ״עקביות״.


לעשות, ליצור, לדבר ולשתף. גם שלא בא לך (ודווקא כשלא בא לך!) וגם כשהחשיפה לתוכן שלך נמוכה במיוחד. עקביות והתמדה מצטברים לניסיון, הבנה בתוכן, יצירת השפעה -- וגם למספרים וסטטיסטיקות של חשיפה.


ב-2022 לינקדאין הפכה עבורי לרשת, שאחרי לא מעט עבודה (והתמדה!), מעניקה לתכנים שלי לא מעט נראות, ובמהלך השנה הצטברו למעלה מ- 865,000 (!) צפיות שהגיעו ללא שום השקעה בקידום ממומן.


אבל לא צריך לעצור רק בלינקדאין.


רשתות מקבילות בהם אתם יכולים לעשות שימוש בתוכן דומה או שונה, אבל באופן ש״מדבר נכון״ עם הפלטפורמה, יכולים להעניק לכם עוד נראות שתעזור לבנות את השם שלכם.


כך למשל, התמדה מקבילה בערוץ הטלגרם שלי הצליחה לייצר חשיפה של 1.6 (!) מיליון חשיפות. צעד אחר צעד, עדכון אחר עדכון, פוסט אחר פוסט.


והנה עוד תובנה מעניינת על תוכן לפתיחת 2023: אם אני מסתכל על 10 הפוסטים שגרפו את מירב הצפיות בלינקדאין ב-2022, רק 4 נכתבו על ידי.


כל השאר הם שיתוף של תמונה עם מסר (ראו את הפוסט על מאסק בתמונות שקבלה מעל 40,000 צפיות), סטטיסטיקה או וידאו שראיתי בהם ערך אחרי שנחשפתי אליהם ונתתי להם שיתוף אצלי.


כלומר, בניית הנוכחות שלכם ברשת לא תמיד כוללת יצירת תוכן משלכם. אלא גם בניית ״רדאר״ לתכנים טריים ומעניינים שיכולים לתת ערך ועניין בקרב הקהל שהייתם רוצים לדבר אליו.


2023 כבר כאן -- תתחילו עכשיו את המסע שלכם לבניית הנוכחות המקצועית שלכם!

bottom of page