top of page
  • תמונת הסופר/תמורד שטרן

ראיונות עם האנשים שמובילים את ערוצי הטלגרם הבולטים בישראל!

ראיון נוסף בסדרת הראיונות עם האנשים שמובילים את ערוצי הטלגרם הבולטים

אחרי שבפעם הקודמת דיברנו עם ארז דסה (חדשות סייבר), ועם  עמיחי שטיין (הערוץ המדיני) היום נכיר את יוליה שנרר, מקימת הערוץ Podcast Playlist -



ערוצי הטלגרם הכי מעניינים


1. היי יוליה, תוכלי להציג את עצמך בקצרה?


 היי שמי יוליה שנרר, בת 38, מנהלת מוצר מנוסה. בנוסף מנהלת התפעול בתוכנית 8200 לעסקים קטנים שעוזרת בהתנדבות לעסקים שנפגעו במלחמת חרבות ברזל. 



2. למה פתחת ערוץ טלגרם? מה הניע אותך לעשות את זה? 


פתחתי את הערוץ כי אני מקשיבה לעשרות פרקי פודקאסטים בשבוע ורציתי לשתף את העולם במוצלחים שבהם. אני מרגישה שתחום הפודקאסטים עדיין לא מפותח מספיק בישראל ואני שואפת להנגיש לאנשים את הידע והפוטנציאל המדהימים שיש בעולם הזה. 



3. מה האתגרים הכי גדולים לדעתך בניהול ערוץ טלגרם? מה מייחד ערוץ שכל כולו מוקדש לסקירת פודקאסטים?

 

האתגר העיקרי זה שטלגרם הוא לא רשת פופולרית מספיק בישראל. פייסבוק, וואטסאפ, טיק טוק ושות- כולם הרבה יותר פופולריים בארץ ולכן קהל היעד הפוטנציאלי שאליו אפשר לפנות בטלגרם מוגבל. נוצר מצב שאם אני מדברת על הערוץ בקבוצות או בפלטפורמות אחרות, הרבה פעמים אנשים מתלהבים מהרעיון אבל הם לא יורידו אפליקציה חדשה רק כדי לקבל את ההמלצות שלי.


הערוץ שלי בהחלט יחיד ומיוחד! :) ערוץ שמוקדש לפודקאסטים הוא מבחינתי ערוץ שמדבר על כל הנושאים שבעולם.זה חלק מהקסם שלו- היום תהיה המלצה על פרק על הבורסה ומחר סיפור אגדות ויקינגי ובשבוע הבא טיפים לעצמאיים איך לבחור שם לעסק. אף פעם לא משעמם וכל אחד יכול למצוא לעצמו משהו שמעניין אותו.



4. את יכולה לשתף בהשפעה שהערוץ שלך יצר? 


אנשים פונים אליי בפרטי ומספרים לי על פרקים של פודקאסטים שהם אהבו במיוחד או שנגעו להם בחיים. הייתה פעם שמישהי כתבה לי בסוף יום, שהפרק ששיתפתי, היה הדבר הטוב היחיד שקרה לה באותו היום. זה מרגש ומטורף לדעת שאני יכולה לגעת באנשים אחרים בעזרת דבר פשוט כמו המלצה על פודקאסט, ואחרי תחילת המלחמה היו אנשים שכתבו לי שהפרקים עוזרים להם לברוח לדקה מהמציאות שלנו ועוזרים להירגע, שזה בכלל השיא שלי מאז השבת של ה-7 לאוקטובר.



 5. מה הם שלושת הטיפים שלך לבניית נוכחות בטלגרם לכל מי שקורא את הראיון איתך ומנהל/ת ערוץ משלו בפלטפורמה הזו?


 קודם כל חשוב לזהות את קהל היעד שלכם - מי הייתם רוצים שיעקוב אחרי הערוץ ויהיה בו. אחרי שהבנתם מי האנשים, תחשבו איפה אותם אנשים נמצאים היום ותייצרו פניה שמתאימה להם במקום שבו הם נמצאים. חשוב לזכור שלרוב צריך לפנות יותר מפעם אחת גם כי האלגוריתמים לא חושפים את התוכן לכל המשתמשים וגם כי אנשים מפספסים.


הטיפ השני - תהנו ותגוונו! תנסו פורמטים שונים, תנסו תכנים מסוגים שונים ותעקבו אחרי התוצאות. אתם אף פעם לא יודעים איזה תוכן יתפוצץ בערוץ ויגרום לאנשים להגיב ולשתף. ואם אתם נהנים תוך כדי אז זה גם מורגש ולאנשים בערוץ אפילו כיף יותר :)רק אל תשכחו לנהל מעקב אחר התוצאות של הניסויים שלכם כדי לדעת לשחזר את התוצאות המוצלחות.


ואחרון חביב זה שיתופי פעולה. תהיו פתוחים לשיתופי פעולה עם ערוצי טלגרם אחרים, עם יוצרים בפלטפורמות אחרות ועם העוקבים שלכם. אני יכולה להעיד על עצמי שקפיצות הגדילה של הערוץ שלי הגיעו כבר כמה פעמים מזה שעבדתי עם יוצרים אחרים. לכן אני תמיד שמחה לשמוע רעיונות חדשים ומעודדת את העוקבים בערוץ שלי לדבר איתי כמה שיותר.



אל תפספסו את ערוץ הטלגרם המעולה 👇 של יוליה: 



 

המלצות על ערוצי טלגרם

אל תפספסו את העדכונים הבאים! 

מוזמנים לעקוב אחרי ערוץ הטלגרם הטכנולוגי ולהירשם לניוזלטר החודשי.

bottom of page