top of page
  • תמונת הסופר/תמורד שטרן

שימו את עצמכם בפרונט, תחגגו הצלחות קטנות, וקראו (הרבה) ספרים


סדנת מיתוג אישי ויצירת קשרים

לפני שבועיים העברתי את סדנת ״שובר שיוויון״ על מיתוג אישי עם בוגרי הקריה האקדמית אונו. היה אירוע מוצלח מאד, ונטע גפן, מנהלת קהילת הבוגרים, סיכמה 5 נקודות פרקטיות מתוך הסדנה.


הסיכום שלה ישים ונהדר, עברתי על זה והוספתי עוד קצת:


1. התמדה התמדה התמדה: גם אם אף אחד לא קורא אתכם תמשיכו ליצור תוכן איכותי ומצבו את עצמכם כמומחים בתחומכם. תזכרו ש-"אחד תמיד יותר גדול מאפס". הוספה שלי: למעשה, אתם מנצחים כבר מהרגע הראשון בו יצרתם תוכן כי חשבתם, בניתם, התגברתם ויצרתם משהו חדש ובעצם שכללתם את יכולות התקשורת שלכם (הבעה, שכנוע וכו׳).


2. השקיעו בנטוורקינג איכותי: תגיעו לכנסים, תציעו עזרה ותפרגנו אחד לשני. הוספה שלי: חפשו את המארגנים של הכנס. שלחו להם הודעה ותראו אם *הם* צריכים עזרה (והם תמיד צריכים). עברו על האג'נדה וצרו קשר עם הדוברים שמעניינים אתכם *לפני* הכנס.


3. בנו לעצמכם קהילה איכותית ומקמו את עצמכם בראש: מצאו באיזה רשת חברתית קהל היעד שלכם נמצא והקימו שם קהילה. הוספה שלי: כוונו להיות ״שומר הסף״ של הקהילה / ערוץ מידע. נסו להיות הבן אדם שדרכו צריך לעבור בשביל להיות חלק מהקהילה, או שאנשים עם אינטרס לקבל חשיפה למידע או פעילות - חייבים לעבור דרכו.


4. חגגו הצלחות קטנות: הקהילה שלכם מונה 100 איש? סיבה למסיבה! הצלחתם להכניס מאמר לעיתון? תחגגו את זה. מגיע לכם! הוספה שלי: כל כך נכון. אנשים מחכים למשהו גדול שיגיע וזה לא תמיד קורה. אין מה לחכות - כל ציון דרך, קטן ככל שיהיה, הוא תוכן וסיבה למסיבה.


5. קראו ספרים: המידע שברשת הוא לא תמיד מדויק. ספרים שעברו עריכה ונקראו על ידי מספר זוגות עיניים שבדקו ואימתו את התוכן, השקיעו בו שעות עריכה רבות וכסף יהיו מקיפים ומדויקים יותר. הוספה שלי: צריך להפנים שהאינטרנט *סופג הכל ולכן גם יציג לכם הכול*. תהליך הפקת ספר בו מעורבים הרבה אנשים - זוכה ליות מסננים ושיפורים.


בתמונה, לא חשבתי שאי פעם זה יקרה, אבל חותם על הספרים שלי...

bottom of page