top of page
  • תמונת הסופר/תמורד שטרן

5 תובנות מהמסע של רן בר-זיק להזנקת הנוכחות שלו ברשת

עודכן: 6 בדצמ׳ 2022


הוא התחיל את דרכו עם כמה שנות עבודה כמאבטח בבנק וההתמחות שלו היתה בכלל בעולם הכלכלי. היום יש מאחוריו *קהל עוקבים עצום* והוא זוכה להערכה וחשיפה גדולה מהקהילה הטכנולוגית - שאף הגיעה עד לניו יורק טיימס (!)


הנה 5 נקודות חשובות לקחת מהמסע של רן בר-זיק המפתח שפרץ את גבולות פתח תקווה:


1. ״בהתחלה כתבתי לעצמי״ מספר רן (שהתחיל את הבלוג שלו ב-2008) אין מה לעשות, כשאנחנו בתחילת דרכנו ביצירת תוכן (ממאמר עד וידיאו, פודקאסט או כל דבר אחר), התחושה היא שהפעילות שלנו מקבלת 0 חשיפה. החוכמה היא לא להתייאש, אלא להמשיך שוב, ושוב ושוב. (ושוב!).


2. רן טוען ש- ״לא תמיד צריך להיות חדשני ופורץ דרך״. לרוב לא נמציא את הגלגל, וזה בסדר גמור. גם הסבר שלנו לתכנים קיימים *עם הגישה האישית שלנו* - יכולים לתת הרבה מאוד ערך.


3. ״יש לי זמן קבוע לכתיבה ולמחקר שסגור לי ביומן״ משתף רן. אם אתם רוצים להניע פעילות אישית־מקצועית בקהילה שלכם, זמן הוא אחד המרכיבים שחשוב לייחד לטובת העניין. לא תייחדו זמן - זה פשוט לא יקרה.


4. חשיפה מביאה חשיפה מביאה חשיפה: בהתחלה החשיפה של בר־זיק הייתה בזירה שהוא בנה לעצמו – הבלוג שלו. בהמשך, עם בניית ערוצי ההפצה ורתימת הרשתות החברתיות לטובת חשיפה נוספת, הוא קיבל במה בהארץ, ובהמשך הגיעו הופעות בין־לאומיות שהקנו לו מעמד של מומחה-על.


5. בר־זיק נתן וממשיך לתת המון מעצמו לטובת הקהילה המקצועית. הוא טרח, כתב מדריכים, חיפש פרצות אבטחה, פרסם והזהיר מפניהן, ובנה קהילה לומדת שנהנית מהידע שלו. כשהתחיל את פרויקט גיוס ההמונים לספר שלו – החזירה לו הקהילה אהבה והערכה, ועזרה לו להגיע להישג המדהים של 850% גיוס (!!)


הראיון המלא והמרתק עם רן בר-זיק לצד דמויות מרתקות נוספות מהארץ והעולם, מופיע בספר ״שובר שוויון על כוחם של רשתות הקשרים, הקהילות והמיתוג האישי״

bottom of page