top of page
  • תמונת הסופר/תמורד שטרן

המלצת קריאה: שובר שוויון על כוחם של רשתות הקשרים, הקהילות והמיתוג האישי


הספר שובר שיוויון על כולם של רשתות הקשרים


מאת: טניה ז'לזניאק. לינק למקור


היום סוף סוף פגשתי מישהו שבמשך יותר משנתיים אחרונות השפיע מאוד חזק על התפיסה שלי לגבי רשתות הקשרים, הקהילות והמיתוג האישי.


את מורד הכרתי דרך קריה אקדמית אונו, בה למדתי אז תואר שני באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית. המפגש אתו התקיים בזום, זמני קורונה, והשפיע עליי ברמות שונות. שנינו באים מאותו תחום, הייטק, אפילו עבדנו פעם באותה חברה, Hewlett Packard Enterprise, אך למורד היה משהו שתמיד חיפשתי ולא מצאתי דרך להגיע - מותג אישי.


בנוסף הוא דיבר על חשיבות של בניית רשת הקשרים כרשת בטחון בחיים. המשמעות שהוא העניק לקהילות נתנה לי מוטיבציה להמשך בניית קהילת onotalk ודרך לחבר בין כל שאר המרכיבים.


כששמעתי ממנו שהוא יצא בקמפיין גיוס המונים להוצאת הספר שלו, מיד התגייסתי והזמנתי את הספר. כשקיבלתי את הספר, כבר הייתי בשלב של הקמת עסק ולמדתי על פיו איך למתג ולמצב את עצמי בעולם החדש. לאחר שסיימתי לקרוא, הצעתי למורד לתת המלצה אישית אותה הוא פרסם באתר שלו.


היום זכיתי להקדשה אישית ממנו על גבי אותו עותק שקיבלתי בדואר. מורד איש עסוק מאוד, אך נגיש ונדיב. לפני כשנה הוא הציע להעביר מפגש מיטאפ בקהילה שהקמתי והיה פשוט מרתק.


אני מודה למורד על הדוגמא האישית, השראה והכוונה שקיבלתי לאורך תקופת שינוי קריירה שלי. ממליצה להכיר, לעקוב וללמוד מהסיפורים האישיים שלו ולקרוא את הספר: שובר שוויון על כוחם של רשתות הקשרים, הקהילות והמיתוג האישי.


תודה למארגני המפגש עבור הבוגרים של בוגרי הקריה האקדמית אונו, נטע גפן וישי כץ שינפלד.

bottom of page